ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΥΡΩΤΑ ΕΩΣ 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΥΡΩΤΑ ΕΩΣ 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020

Ο Δήμος Ευρώτα ενημερώνει τους δημότες πως από 09 Νοεμβρίου έως και 30 Νοεμβρίου 2020, λόγο της απόφασης για γενικό lockdown, θα εξυπηρετεί το κοινό με φυσική παρουσία μόνο κατόπιν ραντεβού και σε επείγουσες περιπτώσεις. Οι υπηρεσίες του Δήμου θα συνεχίσουν να λειτουργούν με βάση τις ισχύουσες διατάξεις και οι δημότες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

 

Να τονίσουμε πως στην ηλεκτρονική πύλη του Δήμου http://www.evrotas.gov.gr/el/ λειτουργούν πλέον δύο συστήματα για ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών.

  1. Το σύστημα υποβολής αιτημάτων καθημερινότητας όπου με την δημιουργία λογαριασμού εντός του συστήματος  παρέχεται η δυνατότητα αναφοράς προβλημάτων καθημερινότητας.
  2. Το σύστημα υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων μέσα από το οποίο συνδέεται ο πολίτης με τα προσωπικά στοιχεία  του taxis και μπορεί να αιτηθεί και να παραλάβει ηλεκτρονικά βεβαιώσεις που τον ενδιαφέρουν.

 

Επίσης οΔήμος Ευρώτα, πρωτοπορώντας σε δράσεις ψηφιακής ανάπτυξης, είναι από τους πρώτους Δήμους στην Ελλάδα που έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα myKEPlive δίνοντας ακόμα μία λύση στους δημότες για να εξυπηρετηθούν για θέματα που τους αφορούν εύκολα γρήγορα και εξ αποστάσεως. Για την συγκεκριμένη υπηρεσία μπορείτε να μεταβείτε στην διεύθυνση  https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/ex-apostaseos-exypiretisi/mykeplive.

Φυσικά να θυμίσουμε την πλατφόρμα https://www.gov.gr/ μέσα από την οποία μπορεί κάθε πολίτης να εξυπηρετηθεί ηλεκτρονικά για θέματα που τον αφορούν.

 

Το τηλεφωνικό κέντρο του Δήμου Ευρώτα μπορείτε να το καλέσετε στα τηλέφωνα: 27350 24094 και 27350 23192 και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email) είναι : info@eurota.gr. Μπορείτε επίσης να ενημερωθείτε για τα τηλέφωνα των υπηρεσιών στην κεντρική ιστοσελίδα του Δήμου μέσα από την σελίδα «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ»: https://www.evrotas.gov.gr/el/contact .

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ